בלוג

מה כדאי לבדוק לפני שקונים מחשב נייד יד 2

רבים שוקלים קניית מחשב מחודש או משומש ולרוב זו גם עסקה טובה למדי כאשר אנחנו רוצים לחסוך ולקנות רק מה שנחוץ לנו באמת. הרי יש כל כך הרבה מחשבים ניידים שנכנסים לשימוש ומוציאים את הישנים משימוש עוד לפני שהתיישנו באמת. אז למה לא? הנה 5 דברים שכדאי לבדוק לפני שקונים מחשב נייד יד 2.

דגשים לקניית מחשב נייד יד 2

· מחשבים ניידים במבצע – אם אתם קונים מחשבים ניידים במבצע, בדקו האם יש גילוי נאות למה הם במבצע. יכול להיות שיוצר דגם חדש או שהמחשב הוא מתצוגה ולכן יש לו מעט שריטות או מכות קלות. זה לא אמור להיות בעיה, כל עוד לא אכפת ומודעים לזה. כמו כן, מחשב במבצע יכול להיות מחשב נייד מחודש שהוחזר על ידי לקוח או הייתה בו תקלה שטופלה והוא לא נמכר.

· האם יש אחריות על מחשב נייד יד שנייה שמצאתם? – רוב המחשבים אינם מקבלים אחריות לזמן רב וככל שהאחריות ארוכה יותר כך גם המחשב עצמו מכיל מרכיבים שיחזיקו מעמד זמן רב יותר, כמו כונן, זיכרון ארוך, כרטיס מסך וכרטיס קול ועוד רכיבים שהעלו את ערכו. אם קניתם מחשב נייד יד 2 ממישהו קבלו את תעודת האחריות שלו. זה חשוב גם אם תרצו לקחת אותו לתיקון ואז תוכיחו שהמחשב אכן מקורי וגם לא נעשה בו שום שינוי או תיקון במעבדה לא מורשית. זה יכול להיות ההבדל בין תשלום פעוט לבין תשלום יקר על תיקון כלשהו.

· מחיר זול – כשהמחיר זול תמיד יש לשאול למה זה קורה. במקרה הזה חובה לעבוד עם בית מכירות או מקום מוסמך ואמין כדי לוודא שהמחשב שקניתם אינו קופסה ריקה מתוכן. זו גם הסיבה שיש לבקש תעודת אחריות גם על יד 2.

· מותגים – יש מותגים שהם ידועים כטובים מאוד ולכן גם כאשר מחירם יורד בגלל שיפוצים או שדרוגים הם עדיין מצוינים לעבודה. מחשבים שבדרך כלל אפשר למצוא בזול והם עדיין מעולים בקטגוריות של ניידים שעובדים טוב הם מחשבי DELL או LENOVO. הם מוכרים כסוסי עבודה רציניים ואמינים שהמחיר הזול עדיין מבטיח שמצבם טוב ויעיל.

· מפרט טכני – גם אם אינכם אנשי מחשבים ברור לכם שהמעבד, הכונן, המסך והזיכרון הם פחות או יותר החלקים הכי חשובים במחשב. נסו לבדוק קצת לפני שאתם קונים כדי לראות מה התחדש בתחום וקנו מחשב שהמחיר שלו תואם את היכולות שלו גם כאשר הוא “בסך הכל” יד 2.

דילוג לתוכן