הקמה ותחזוקה של רשתות מחשוב לעסקים

הקמת רשתות מחשוב

התקנה, תמיכה, תיקון, לווי

צריכים להתקין רשת מחשבים חדשה? הרשת הנוכחית שלכם זקוקה לשדרוג או לתיקון משמעותי? העסק דורש תמיכה מרחוק של אנשי מקצוע מנוסים 24/7? Recomp  יכולה לסייע באבחון, התקנה וניהול של כל רשת מחשבים עסקית. אם הגיע הזמן לשדרג, נוכל להגדיר מרכיבי רשת ממחשב אישי ועד לשרת חדש בהתאמה אישית, שיתאימו לצרכים ולתקציב הייחודיים של העסק.אין ויכוח על כך שמחשבים חיוניים לכל עסק, ושצריך לתקן אותם מהר ונכון. אנחנו, במסגרת התמיכה, יכולים לתקן את מחשבי העסק, לבצע תחזוקה מונעת, לאבחן כשלים בכוננים קשיחים ועוד.

אנו מציעים שירותי תמיכה טכנית וייעוץ מקצועיים, אנשי מקצוע בעלי הכשרה מקצועית גבוהה כולל הסמכות טכנולוגיות בתחום, וצוות מיומן של טכנאי מחשבים ואנשי תמיכת לקוחות, מסביב לשעון – שלא לדבר על הרבה לקוחות מרוצים.

רשתות מחשוב מתקדמות

מה באמתחתנו

Recomp – מחשבים הינה ספקית מובילה של תשתיות IT והתקנות רשת, ומספקת תמיכה והתקנה כוללים במסגרת הקמת רשתות מחשוב לעסקים. עבור לקוחותינו אנו מקור אמין בכל מה שקשור להתקנות רשת, חיבור ציוד ופתרונות IT. אנו מתמחים בהתקנת רשתות משרדיות מתקדמות ותשתיות לעבודה מרחוק (גם באמצעות סיבים), כמו גם בקישוריות אלחוטית מבניין לבניין. אין הרבה בעיות רשת שלא נתקלנו בהם בשנים האחרונות.
שירותי התקנת הרשת שלנו חורגים הרבה מעבר לחיבורי כבלים פיזיים; הגישה שלנו מציעה חבילה מלאה של שירותי רשת, כולל עיצוב רשת, תכנון רשת ותצורת רשת, ובכללם שירותים כגון התקנת נתב, אפיון והתקנת פיירוול (חומת אש) וניתוב אלחוטי. אנו עובדים עם רוב היצרנים הגדולים.

בין השירותים שאנו מספקים באחריות:

  1. שירותי תכנון והתקנה של LAN/WAN
  2. התקנות ועיצוב רשת אלחוטית
  3. שירותי שחבור (Splicing) והתקנה של סיבים אופטיים
  4. סקירת אתר
  5. ניהול כבלים וניקוי ארונות IT
  6. עיצוב ובניית חדר מחשבים
  7. התקנה ועיצוב מלא של אבטחת וידאו IP
  8. מחקר היתכנות
  9. תיעוד לפני ואחרי ההתקנה
  10. ניהול כללי של הפרויקט

אנחנו פה – צרו קשר

האם הארגון או החברה שלכם זקוקים לעזרה בקשר לרשת המחשבים? בין אם מדובר בהתקנה של רשת, תחזוקה, שדרוג או אבטחה – אצלנו תמצאו את כל הפתרונות, האפשרויות והצרכים של הרשת במקום אחד. צרו עימנו קשר עוד היום בלחיצת כפתור, כדי לראות כיצד נוכל לעזור לכם.

למה אנחנו

חשוב להדגיש כי מבין שלל החברות שמציעות פתרונות תקשורת, רק חלקן מסוגלות להתאים פתרון ארוך טווח בצורה מדויקת ומותאמת אישית, שישרת את החברה בצורה אופטימלית לטווח ארוך
. אופי העבודה הדינמי (וההיברידי) מחייב כיום חברות למצוא פתרונות מחשוב חכמים וגמישים שיתאימו עצמם לכל מודל עסקי שנבחר.
המחירים שלנו הוגנים, ואתם מקבלים תמורה מלאה ומקצועית להשקעה.חבילת ההתקנה שלנו תמנע מכם כאבי ראש בעתיד.

שרתים מחשוב

על מה בעצם מדובר?

כל עסק צריך רשת מחשבים; בין אם רשת מקומית פשוטה (LAN) או רשת רחבה (WAN). מאפיין נוסף של רשתות מחשבים מודרניות, מלבד חיוניותן לעסק, הוא שהן נעשות מורכבות יותר ויותר. רשתות מחשוב הן כיום עמוד השדרה הטכנולוגי של העסק. עם כל התקן או מכשיר טכנולוגי חדש שמוסיפים לערימת הטכנולוגיה של העסק, מגדילים את מורכבות הרשת, ומשפיעים על הביצועים, האמינות והאבטחה שלה.

מה כולל תהליך ההקמה של רשתות מחשבים? 

1.תכנון רשת

סוגי רשת – ניתן לסווג רשתות מחשבים בדרכים שונות, אך השיטה הנפוצה ביותר מבוססת על ההיקף הפיזי, או הגיאוגרפי, של הרשת. הכרת סוגי הרשת הללו עוזרת לבחור את הרשת המתאימה ביותר לעסק

טופולוגיות רשת – לטופולוגיית הרשת יש השלכות ארוכות טווח על ניהול הרשת, ניטור, פתרון של תקלות וביצועים כלליים, עלות ומדרגיות (scalability) של הרשת. לכן יש לבחור בזהירות את הטופולוגיה הנכונה עבור הרשת העסקית, כדי להפחית את עלויות התפעול והתחזוקה שלה, לשפר את הביצועים ולהבטיח תקינות רשת מיטבית.

עיצוב ותכנון רשתות מחשבים לסביבה עסקית הוא פרויקט מורכב ומאתגר. זה דורש ידע מעמיק בטופולוגיית רשתות, סוגי רשת, ציוד הקצה וה – WiFi וכבלים, כמו גם דרישות עסקיות ותאימות. עם זאת, עם תכנון קפדני, מחקר מקיף, תיעוד יסודי וביצוע קפדני, ניתן לבנות כל רשת, מורכבת ככל שתידרש.

2.הקמת רשת 

כדי לבנות רשת מחשבים לעסק, צריך לקחת בחשבון לא מעט דברים. הפעלת רשת מחשבים ביעילות בסביבה עסקית שונה מאוד מהקמת רשת ביתית. תכנון רשת עסקית דורש רמה גבוהה של מורכבות. אמנם סוג הרשת עבור העסק תלוי גם בצרכים שלו, אבל הרכיבים של רשת המחשבים דומים. הם ככל הנראה יכללו מוֹדֶם, נתב, חומת אש, סוויץ’, כבל LAN, נקודת גישה, משחזר, ועוד

המרכיבים הללו משולבים בתרשים זרימה פשוט של ​רשת משרדית כך: חיבור האינטרנט מגיע באמצעות כבל מספק האינטרנט, הכבל זה מתחבר לראוטר, חומת האש מסננת את התעבורה המועברת דרך הכבל, שמתחבר לאחר מכן לסוויץ, שמעניק בתורו גישה לאינטרנט.

בסביבה עסקית יש עוד כמה התקני רשת, כלומר – נקודת גישה, משחזרים, PoE ועוד. חשוב לזכור שהרשת לא תהיה שלמה ללא אבטחת רשת. 

3.טכנולוגיית רשת וציוד

כדי שהרשת תעבוד ביעילות מקסימלית ובמינימום הפרעות, צריך לוודא כי גם הפרוטוקולים וגם הציוד הם החדישים והמעודכנים ביותר. גודש תעבורה הוא לא רק בעיה בכבישים; זו בעיה שכיחה שמשתמשי Wi-Fi, הממוקמים במרחבים עירוניים צפופים, נתקלים בה לא אחת, במיוחד בבנייני משרדים מרובי דיירים. התקנת Wi-Fi 6 למשל, תוריד את הגודש וגם מהירות וביצועים משופרים.

בעיות הקשורות לרשת כגון אודיו VoIP מקוטע, פיגור בשיחות וידאו ואיטיות ביישומים קשורות לרוב לרכיבי ליבת הרשת שלא נבחרו באופן מקצועי.

לציוד רשת יש בדרך כלל תוחלת חיים שימושית של 3-5 שנים, כך שלעולם לא מוקדם מדי להתחיל לחשוב על שדרוג הרשת. אבל לפני שיוצאים לקנות ציוד רשת חדש, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון.

לעסקים מודרניים רבים שעוברים ממצב של עסקים זעירים למצב של עסק קטן או בינוני יש בעיקר רשתות אלחוטיות. אבל ציוד רשת שעבד היטב בסביבה עסקית קטנה אינו מסוגל להתרחב בקצב שהעסק גדל.

רשתות וירטואליות מקומיות (VLAN) ממלאות תפקיד חשוב בסביבות עסקיות בכך שהיא מאפשרת לארגונים לנהל טוב יותר את המורכבות ההולכת וגדלה של הרשתות שלהם. רשתות VLAN מעניקות לארגונים את הגמישות ויכולות הניהול שצריכות רשתות גדולות וצומחות.

בסביבת רשת עסקית מורכבת, מערכת בסיסית מוצקה של כבלי רשת נחוצה להבטחת רשת בריאה ויעילה. הבנה של כבלי Ethernet, מחברים, אורכים וקצבי נתונים שונים תעזור  לעצב רשת מחשבים יעילה.

4.אבטחת רשת

אבטחת רשת היא עולם ומלואו. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם במקביל גדלה הפגיעות של רשתות, ועסקים דורשים (בצדק) בקרת אבטחה מתקדמת – תוכנה וחומרה כאחד – כדי להגן על הרשתות שלהם. 

אבטחה בנויה על רבדים שונים: רובד של הגנה פסיבית, ורובת של הגנה אקטיבית, אשר משלימים זה את זה. כמו כן אפשר להבחין בין הגנה באמצעות תוכנה – אנטי וירוסים, אנטי-נוזקות, VPN וכו’ – להגנה באמצעות חומרה. בין אמצעי החומרה ניתן למנות: 

  • מנעולי דלת, בקרת גישה ביומטרית, ניטור וידאו, מצלמות CCTV בחדרי שרתים, ארונות רשת וכו’.
  • פיקוח על הגישה לשטחי המשרד באמצעות דלפק קבלה, תגי זיהוי, יומן כניסות וכו’.
  • נוהל ליווי מבקרים לתוך ומחוץ לאזורים מבוקרים.
  • הגבלת גישה פיזית לתשתיות רשת כמו שרתים, נתבים, חומות אש וכו’.

ההתקנה והשילוב האופטימלי של כל המרכיבים הללו דורש עבודה של צוות מומחים; זו בהחלט לא עבודה של “עשה זאת בעצמך”.

5.ניהול רשת

מרגע שהרשת קמה ופועלת, יש צורך בהגדרת והפעלת מדדי הביצועים שלה.

מדדים אלה נחוצים כדי לעמוד בדרישות ההולכות וגוברות לרשתות ככל שארגונים מאמצים טכנולוגיות, יישומים והתקנים חדשים. מדידת ביצועי רשת עוזרת לנתח, לאתר ולטפל בבעיות, להבטיח ביצועים מיטביים, לזהות צווארי בקבוק, להקצות מחדש משאבים ולקבוע את הזמן הנכון לשדרוג הרשת.

עסקים צריכים לנהל ולתחזק את הרשתות שלהם ביעילות כדי להבטיח ביצועים מיטביים ואבטחה יעילה. המפתח ליכולת זו טמון בניהול יעיל של הרשת. ניהול רשת מאפשר שליטה בתצורות ובקישוריות בין מכשירים והתקנים ברשת, וכן לשלוט בצמתים ויישומים וירטואליים, כולל החיבורים הדיגיטליים וההרשאות שלהם.

אבטחת מידע

אל תישארו לבד

רשתות מחשבים הן הבסיס לכל פעילות עסקית כיום. ללא רשת יעילה ועתירת ביצועים, לא יתאפשר לעסקים לצמוח בצורה אמינה. אם ברצונכם ליהנות מביצועי הרשת האופטימליים, ומרמת אבטחה הנחוצה לפעילות עסקית יעילה, הרשת שלכם תזדקק לטיפול ותשומת לב רבה. תכנון והקמה של רשת מחשבים שעובדת ביעילות, מספקת ביצועים מיטביים ומאובטחת בסביבה העסקית הפכפכה היא משימה לא פשוטה, ומומלץ להפקיד את המלאכה בידי מומחים.

דילוג לתוכן