מהו מחשב מחודש ולמה כדאי לרכוש כזה?

מחשבים מחודשים מבית ריקומפ

מחשבים חדשים הם עסק יקר ולרוב נוטים להחליף אותם מדי כמה שנים בודדות. המשמעות היא שהצטיידות במחשבים מתקדמים מצריכה הוצאות משמעותיות חוזרות ונשנות. לכן, מי שמחפש מחשבי מותג איכותיים במחירים הכי משתלמים בארץ בוחר לרכוש דווקא מחשב זול מחודש.


ריקומפ קונה מחשבים מחודשים מתוצרת מותגים בולטים כגון DELL, IBM, LENOVO, HP ועוד, שנרכשו מחברות בינלאומיות או ישראליות. המחשבים הללו אינם יכולים להימכר כחדשים, מכיוון שהיו בעבר בשימוש מינורי כלשהו, הגיעו מתצוגה בחנויות או שמדובר במחשבים שהוחזרו בגלל פגם חיצוני כלשהו.

המחשבים נשלחים הישר למעבדת ריקומפ, שם הם עוברים בדיקה קפדנית שנועדה לוודא שלמות ותפקוד מלא ומושלם של כל חלקי ומערכות המחשב על מנת להתאים לכל עסק את המחשבים והציוד העונה על צרכיו העסקיים וכך יוכל העסק לשפר ולשדרג את הפעילות העסקית שלו, הן לטווח קצר והן לטווח ארוך.

ריקומפ מתמחה במחשבים מחודשים והיא אחת החברות המובילות בארץ בתחום המחזור וחידוש מחשבים, בעלת ניסיון של מעל ל 20 שנה בתחום המחשבים האלקטרוניקה והתקשורת ומציעה מגוון מחשבים ניידים במבצע.

אנחנו מעסיקים אך ורק אנשי מקצוע בתחום המחשבים, האלקטרוניקה ותקשורת, מומחים טכניים בעלי ניסיון רב ומתאים וכישורים העומדים בסטנדרטים הגבוהים שלנו. בריקומפ מחשבים אנו מקפידים להציב את שביעות רצון הלקוח כמטרה עליונה ולכן איננו מתפשרים על מחשבים מחודשים שאינם ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן המחשבים המחודשים שאנו מציעים ללקוחותינו הם מהסדרות העסקיות האיכותיות ביותר. אנו נכין עבורכם את הפתרון המתאים והנכון ביותר והחסכוני ביותר עבורכם.

לצפייה במבצעים חמים על מחשבים לחצו כאן
דילוג לתוכן