בלוג

מחשב נייד מומלץ לשנת 2018 – המדריך המלא

מחשב נייד הוא כבר מזמן לא פריווילגיה המתאימה למעמד העליון בלבד, אלא מכשיר הכרחי עבור כל אדם ואף כלי עבודה עבור אדם אחר.

המגוון הרחב שיש לשוק להציע לצרכן, הוא שגורם להתחבטות ואי סדר בראשו של הצרכן.

כדי להפוך את ההתלבטות לפחות מורכבת ולאפשר לכל אדם לרכוש מחשב בהתאמה מדויקת לצרכיו, ריכזנו עבורכם המלצות מהותיות, שיסייעו לכם ברכישה הבאה.

קחו בחשבון כי רכישה של מחשב, שאינו מתאים לצרכים האישיים שלכם, תגרור הוצאות מיותרת, הן משום שתאלצו לרכוש תוספות בהמשך הדרך והן משום ובמקרים קיצוניים יותר של הכרח לרכוש מחשב חדש שכן יענה על הצרכים שלכם.

.

מחפשים מחשב נייד ? הכנסו לעמוד המבצעים שלנו!

כמו בכל שנה, גם השנה מתפרסמת רשימה של מחשבים מומלצים לאותה השנה.

 ברשימה זו נפרסם עבורכם את הדגשים למחשבים המומלצים וכמובן שנגבה את ההמלצות במידע החשוב ובהסברים אודות ההמלצה.

נקודה חשובה, שעליכם לזכור היא כי להבדיל משנים קודמות, אין זה משנה היכן אתם רוכשים את המחשב, משום שהאחריות תינתן לכם דרך החברה עצמה או היבואן הרשמי ולא דרך החנות אותה רכשתם את המחשב כנהוג בימים עברו אך מוטב לקנות ממקום אמין שיעמוד לצדך בעת הצורך.

מחשב נייד מומלץ

אלו הפרמטרים שאסור לפסוח עליהם

אם הגעתם לנקודה בה אתם חייבים לרכוש מחשב או לחילופין לנקודה בה מתעורר בכם הצורך לפנק עצמכם במחשב חדש, קחו בחשבון את ארבעת הכללים הבאים ואל תפסחו עליהם בשום מחיר ואין זה משנה מהי מטרתכם עצם הרכישה.

זיכרון המחשב – על הזיכרון להיות מינימום GB8 אחרת אתם עלולים להגיע למצב בו הזיכרון נגמר והמחשב הופך איטי וכמעט בלתי ניתן לעבוד איתו ולא נדרש יותר מידי כדי להגיע ל- GB8.

ההמלצה שלנו היא לקחת בחשבון את ה GB16 במעמד הרכישה ובכך להימנע מהרחבות זיכרון בהמשך הדרך. GB16 הוא זיכרון מספק לכל הדעות.

מעבד – מעבד מחשב חדש אותו אתם רוכשים חייב להיות i5 ולא פחות מכך אלא להיפך, אם כבר מעבר לכך.

• חשוב מאוד לרכוש מחשב בעל כונן מהיר SSD.

אחריות – דבר נוסף וחשוב לא פחות היא האחריות – כל עוד אתם רוכשים מחשב בלא מעט כסף, חשוב שתהיה לכם אחריות לכל דבר ועניין ואם אפשר ל – 3 שנים בבית הלקוח הרי זה משובח. חברות רבות מעניקות אחריות ל-3 שנים כחלק בלתי נפרד מהרכישה.

מחשב בתקציב מוגבל

התקציב שלכם מוגבל ואתם חייבים לרכוש מחשב, זהו המפרט המינימאלי שמתחתיו עדיף להמתין עוד קצת עד שתחסכו למחשב הזה.

הפרמטרים שאנו נמסור כאן הם הבסיסיים ביותר שמומלץ לרכוש, זה לא, שאין מחשבים עם נתונים נמוכים יותר, אך יהיה זה לא חכם לרכוש מחשב בעל פונקציות פחות טובות.

גודל המסך המומלץ הוא 15.6 אחרת כל גודל פחות מזה יהיה קטן מידי ועבודה עם המחשב תהיה קשה ולעיתים בלתי נסבלת. יש לא מעט אנשים המעדיפים מסך קטן יותר אך אנו ממליצים זאת רק למי שמתנייד עם המחשב ואז אין ספק שעדיף מסכים בגודל 14 אינץ”.

חשוב להבין כי ישיבה אל מול מחשב דורשת מאמץ ובעיקר של העיניים. חשוב לבחון כי למחשב מינימום מעבד i3 אך עדיף i5,  כאשר ssd256 הוא המינימום.

כמובן לבדוק כי יש את כל החיבורים הנדרשים לעבודה סטנדרטית עם המחשב כגון: HDMI, USB3 ורשת אלחוטית.

מחשב לבית ולמשרד

אם הצורך שלכם הוא במחשב לשימוש ביתי שאינו מצריך תוכנות מיוחדות או התקנות כבדות, אתם בהחלט יכולים להסתפק במחשב פחות חזק ממה שתיארנו לעיל אך חשבו צעד אחד קדימה ושקלו כן לרכוש מחשב חזק – כי הוא ישרת אתכם כמה שנים קדימה.

שימו לב כי מגוון המחשבים הניתנים למכירה הם רבים ומגוונים והיכולת לרכוש את האחד, שיתאים לצרכיכם היא מוגבלת בשל חוסר בידע מקצועי. על מנת שתצליחו לרכוש את אשר אתם מחפשים, נכון לפנות אל בעל מקצוע שיסייע לכם בבחירה.

פעמים רבות במקום בו תיגשו לרכוש את המחשב יהיה נציג מקצועי, שידע להעניק לכם את סך האינפורמציה לה אתם זקוקים, החל מעלויות, דרך מערכות ההפעלה, זיכרון המחשב ומה שביניהם.

לסיכום – אם אתם מבקשים לעצמכם מחשב חדש לשימוש אישי או משרדי, הדבר הראשון שנכון לעשות הוא להגדיר תקציב. עם התקציב, גשו אל החנות בה אתם מעוניינים לרכוש את המחשב ותבקשו המלצות מקצועיות, שיאפשרו לכם לרכוש את מבוקשכם. כל עוד המחשב אותו אתם רוכשים מתאים לצרכים שלכם ועומד בציפיות שלכם, כל שיישאר לכם הוא לקבל אחריות בעבור המחשב.

דילוג לתוכן