בלוג

מחשב נייד מחודש I5

עולם המחשבים המחודשים תופס תאוצה יותר ויותר וחברת ריקומפ, מצליחה להציע מגוון רחב של מחשבים ניידים מחודשים וגם מחשבים נייחים מחודשים. נכון, אכן מדובר במחשבים, שאינם חדשים אך הלכה למעשה ובפועל מדובר במחשבים חדשים וכל החלקים הפנימיים חדשים כולל מעטפת המחשב. זאת תודה לעובדה שחברת ריקומפ, טרם הוצאת המחשב למכירה, מכניסה אותו לבדיקה מדוקדקת על ידי צוות מקצועי וכל חלק או רכיב אותו יש להחליף או לשדרג, מוחלף בו ברגע ורק לאחר שהמחשב אכן בעל תקינות מלאה וויזואליות מושלמת כאילו היה הוא מחשב חדש, מוצע הוא למכירה לקהל הרחב. חשוב גם לציין כי מחשב הנחשב מחשב מחודש, הוא מחשב בו נעשה שימוש מינורי, כגון שימוש כמחשב תצוגה או שהינו בעל לקות ויזואלית מינורית.

בשורות הבאות, נסקור את המעבד I5 ונבין מדוע גם אותו מומלץ וכדאי לרכוש כמחודש.

מי אתה מעבד I5?

מבלי להיכנס לכל הפרטים הטכניים של מה זה מעבד ומה הוא עושה, תיאורים והסברים שרק מביני המחשבים סביר ויבינו, ההסבר הפשוט למה הוא מעבד I5 הוא כדלקמן:

יצרני המעבדים, וביניהם חברת אינטל, AMD וכדומה, מייצרים מעבדים ברמות, איכויות ובביצועים שונים. כמו כל דבר בחיים, ישנם מעבדים הנחשבים לפחות טובים וישנם כאלו הנחשבים לטובים יותר. עבור מרבית האנשים, הנגיעה וההבנה בין סוגי המעבדים, סביר ולא תשנה אך למביני המחשבים, העובדים בתחום והגיימרים, למעבדים תפקיד חשוב מאוד. בנוסף, עולם המעבדים אינו שונה מכל עולמות המוצרים האלקטרונים וגם הוא בעל דגמים שונים המשתנים במהירות מסחררת, מעבד ששנה שעברה נחשב לשיא הטכנולוגיה, כיום סביר ונחשב למיושן. כאשר אתם עתידים או מתעדים לרכוש מחשב נייד במבצע או מחשב נייד יד 2, חשוב מאוד כי תבחנו את כל הפרמטרים הקיימים ובין אלו את המעבד המוצע. לא תמיד עלות מחיר מחשב זול היא כזו בשל היותו משומש אלא כי מדובר במחשב בעל מעבד ונתונים שונים אחרים שאינם מתקדמים.

על מנת להימנע ממקרים בהם תרכשו מחשב זול ותגלו שהוא אכן זול גם ברמת הביצועים, מומלץ לרכוש מחשבים ניידים מחודשים או מחשבים נייחים מחודשים מחברות אמינות.  

מעבד I5 – מאפיינים ויתרונות 

מעבד I5 הינו מעבד ארבע ליבתי (quad) ודגמיו המתקדמים מגיעים למהירות הקרובה למעבד הבא אחריו ונקרא I7. היתרון הענק של המעבדים המהירים הללו הוא כמובן המחיר והעובדה שהוא מצליח להגיע למהירויות של המעבדים בסדרה מעליו. כאן, חשוב לציין כי כאשר רוכשים מעבד I5 מחודש, העלות אף תפחת והתועלת רק תגדל.

גם אם אין אתם חלק מקהילת גיקים או הגיימרים, מומלץ כי תבחנו את הפרמטרים של כל מחשב אותו אתם שוקלים לרכוש אל מול הצרכים שלכם מהמחשב ומה אתם עושים איתו. אל תתפתו לרכוש מחשב זול, שאינו עומד בדרישות שלכם, שהרי מהלך כזה ישלח אתכם תוך תקופה קצרה מאוד לרכישת מחשב נוסף – וזה יהיה בזבוז. שקלו בכובד ראש רכישת מחשבים ניידים מחודשים או מחשבים נייחים מחודשים וכך תיהנו ממחשב ברמה גבוהה, מחשב שהינו מאחד המותגים הבינלאומיים הגדולים וכזה שהינו בסופו של דבר מחשב חדש לחלוטין.

באם בכל זאת תבחרו לרכוש מחשב נייד יד 2 או מחשב נייד במבצע, ודאו כי אתם מקבלים תעודת אחריות וגם שלמו לטכנאי מחשבים שיבדוק את המחשב טרם הרכישה.

דילוג לתוכן