בלוג

רוצים להתחדש במחשב נייד? אלו האופציות

המחשב הנייד “מקרטע” ואתם רוצים להתחדש במחשב נייד? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא סקירה מקיפה של כל האופציות העומדות לרשותכם.

חיי המדף של כל מחשב נייד חדש (מהניילונים) הוא בין 36 ל-48 חודשים, וגם זאת בתנאי שהקפדתם לבצע אי-אילו שדרוגים ועדכונים במחשב לאורך כל התקופה. כפועל יוצא מכך, אחת לשלוש או ארבע שנים, תדרשו להחליף או לשדרג את המחשב הנייד העומד לרשותכם, כאשר שוק המחשבים הניידים בישראל מאפשר לכם להתחדש במחשב נייד באמצעות אחת מהאופציות המרכזיות הבאות:

  • רכישת מחשב מותג חדש
  • רכישת מחשב נייד יד 2
  • תיקון ו/או שדרוג מערכות של המחשב הקיים
  • השכרת מחשב נייד ו/או מסלול ליסינג למחשב נייד
  • רכישת מחשב נייד מחודש

מחשב נייד יד שניה

לכל אחת מהאופציות המופיעות לעיל, יתרונות וחסרונות משלה, ובשורות הבאות נציג בפניכם סקירה עניינית בכל הנוגע לשאלה מהי האופציה הכדאית והמשתלמת ביותר?

רכישת מחשב נייד חדש

רכישת מחשב נייד חדש של אחת מהחברות המובילות, היא אומנם האופציה היקרה ביותר מבין כל האפשרויות העומדות לרשותכם, אך מצד שני היא מאפשרת לכם ליהנות גם ממחשב חדש וגם מתקופת אחריות המוענקת לכם על ידי היצרן ו/או המשווק. אופציה זו הופכת לאטרקטיבית יותר במקרים בהם מוצע לכם מבצע טרייד אין במסגרתו אתם מחזירים מחשב נייד ישן, מקבלים הנחה ורוכשים מחשב מותג חדש.

רכישת מחשב נייד יד שנייה

שוק המחשבים יד שנייה, מאפשר לכם ליהנות מהיצע הולך וגדל בכל רגע נתון של מחשבים ניידים מכל סוג ובכל רמות המחיר האפשריות, החל ממחשבים ניידים זולים במיוחד ועד למחשבים ניידים משודרגים בעלויות גבוהות יותר (אך עדיין נמוכות מרכישת מחשב חדש). יחד עם זאת, כאשר אתם רוכשים מחשב נייד יד 2 (בעיקר מאנשים פרטיים) אתם למעשה לוקחים סיכון בכל הנוגע ליכולותיו של המחשב להחזיק מעמד ולשרת אתכם נאמנה לטווח הבינוני ולעיתים גם לטווח הקצר.

תיקון ו/או שדרוג מערכות של המחשב הקיים

תיקון מחשבים ניידים ו/או שדרוג מערכות של מחשב נייד קיים, היא אופציה נוחה אך לא תמיד משתלמת או אפשרית. בחלק מהמקרים, עלויות התיקון ו/או השדרוג יהיו כל כך גבוהות שמומלץ לשקול אופציה אחרת, ובחלק מהמקרים, פשוט לא ניתן לבצע פעולת תיקון או שדרוג שתצליח להעמיד לרשותם מחשב נייד פונקציונאלי או מה שנקרא: מחשב “סוס עבודה”.

תיקון מחשבים

השכרה/ליסינג

השכרת מחשבים היא אופציה נוחה וטובה עבור כל אחד ואחת מביניכם אשר אינו יכול ו/או לא מעוניין לרכוש מחשב חדש. מסלול ההשכרה מאפשר לכם ליהנות ממחשב איכותי ומקצועי המותאם לצרכי העבודה בו ואליו נלווית גם אחריות מלאה בעלות נמוכה. לצד מסלול ההשכרה, תוכלו לרכוש מחשב בליסינג במסגרתו אתם מקבלים מחשב חדש תמורת תשלומים חודשיים לאורך כל התקופה ועם סיומה לבחור באחת מהאופציות הבאות: תוספת תשלום ורכישתו של המחשב ו/או שדרוג המחשב לחדש והמשך תשלומים חודשיים.

רכישת מחשב נייד מחודש

מחשבים מחודשים הם למעשה הגדרה לכל סוגי המחשבים העוברים תהליך מתמשך של שדרוג מערכות והחלפת חלקים במידת הצורך. רכישת מחשב נייד מחודש היא ללא ספק אופציה אידיאלית עבור כל אחד ואחת מביניכם המעוניין ליהנות ממחשב משודרג ופונקציונאלי המותאם לצרכי השימוש בו, וכל זאת במסגרת רכישה של מחשב מותג משומש בו הותקנו חלפים חדשים ובוצעה פעולת שדרוג משמעותית. אופציה זו מאפשרת לכם ליהנות גם ממחשב חזק ואיכותי וגם ממחיר אטרקטיבי במיוחד בהשוואה לרכישת מחשב מותג חדש.

אז מהי האופציה העדיפה ביותר?

כל אחת מהאופציות המופיעות לעיל, יכולה להתאים לכל אחד ואחת מביניכם בהתאם למסגרת התקציב העומדות לרשותו ובהתאם לצרכי העבודה היומיומיים במחשב הנייד. במידה ואתם נדרשים למחשב נייד לצרכי גלישה ברשת האינטרנט וביצוע פעולות עבודה בסיסיות, האופציה הנכונה עבורכם היא אופציית התיקון והשדרוג של המחשב הקיים או אופציית רכישת מחשב נייד יד שנייה.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש מחשב נייד לצרכי עבודה רחבים יותר, מומלץ לרכוש מחשב מותג חדש אשר ישרת אתכם נאמנה לפרק זמן של עד 48 חודשים.

במידה ולא עומד לרשותכם התקציב הנדרש לרכישת מחשב נייד איכותי ומקצועי, תוכלו לבחור באופציית המחשבים המחודשים המספקת לכם מענה מקצועי לכל מחשב נייד נדרש, ממחשב נייד לצרכי עבודה משרדית, דרך מחשב נייד לצרכי עיצוב גרפי ועד למחשבים ניידים המיועדים לגיימרים שביניכם.

אופציית ההשכרה והליסינג מותאמת יותר לחברות ובתי עסק הנדרשים לרכוש כמות גדולה של מחשבים ניידים, כאשר במסגרת מסלולי ההשכרה או הליסינג, תוכלו ליהנות גם מאחריות מורחבת בתשלום סמלי ומאפשרות להשכרת כל הציוד ההיקפי הנדרש לכם במסגרת התשלום החודשי.

חברת RECOMP מציגה: כל האופציות למחשב נייד בהתאמה אישית מלאה

אצלנו בחברת ריקומפ – פתרונות מחשוב בהישג יד, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של מסלולי רכישה, תיקון והשכרה של כל סוגי המחשבים הניידים, החל ממחשבי מותג חדשים, דרך מחשבים ניידים יד שנייה ועד למחשבים מחודשים ומשודרגים. צרו איתנו קשר עוד היות ואנו נתאים גם עבורכם את המחשב הנייד האופטימאלי ביותר עבורכם במסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

דילוג לתוכן